همسفر

صبح بخیرخداجان!

بیالبخنبزنیم،بدون انتظارهیچ پاسخی از دنیا

 

در این راه طولانی که ما بی خبریم

و چون باد می گذرد

بگذار خرده اختلاف هایمان با هم باقی بماند.

خواهش می کنم! مخواه که یکی شویم ، مطلقا

مخواه که هرچه تو دوست داری، من همان را، به همان شدت دوست داشته باشم

و هرچه من دوست دارم ، به همان گونه مورد دوست داشتن تو نیز باشد

مخواه که هردو یک آواز را بپسندیم

یک ساز را، یک کتاب را، یک طعم را، یک رنگ را،

و یک شیوه نگاه کردن را.

مخواه که انتخابمان یکی باشد، سلیقه مان یکی و رو یاهامان.

هم سفر بودن و هم هدف بودنف ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست.

و شبیه شدن دال بر کمال نیست، بلکه دلیل توقف است.

عزیز من!

دو نفر که عاشق اند و عشق آنها را به وحدتی عاطفی رسانده،

واجب نیست هردو صدای کبک، درخت نارون، حجاب برفی قله علم کوه، رنگ سرخ و بشقاب سفالی را دوست داشته باشند

اگر چنین حالتی پیش بیاید باید گفت که یا عاشق زائد است

یا معشوق و یکی کافی است.

عشق از خودخواهی و خودپرستی ها گذشتن است اما، این سخن به معنی تبدیل شدن به دیگری نیست.

من از عشق زمینی حرف میزنم که ارزش آن در« حضور» است نه در محو و نابود شدن در دیگری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 4:23 ] [ بچه های انسان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه